Гарантія
На продукцію нашої кампаніі діє гарантія 6 місяців
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:
- Випадкового пошкодження (дефекти нанесені клієнтом);
– ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
– ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення чи використання;
– пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги у мережі;
– ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
– природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
– пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликане використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
- Наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Просимо звернути вашу увагу, що наявність дефекта та недокомплектація посилки має бути зафіксована працівником Нової Пошти у формі акту.
Умови повернення та обміну
Повернення та обмін товару здійснюється відповідно до вимог законодавства.
Період повернення
Повернення та обмін можливі протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товару здійснюється за домовленістю.
Повернення-обмін товарів здійснюється відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 No 1023-XII, якщо:
- якщо він не використовувався;
- Форма презентації зберігається (упаковка повинна бути неушкодженою, товар без фізичних перегинів, відколів, тріщин і т.д.);
- Зберігається цілісність етикеток, бірок, ярликів, оригінальної упаковки;
- Якщо є документ, що підтверджує факт придбання товару (квитанція про продаж або ТТН
( товарно-транспортна накладна).
Умови повернення та обміну:
Повернення і обмін товару можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Для того, щоб зробити обмін або повернення вам необхідно:
ВАЖЛИВО! Вказувати ТТН зворотньої посилки.
Обробка повернення/обміну відбувається після отримання нами посилки та її перевірки.
(3-4 робочі дні з ПН по ПТ 10:00-18:00).
Шановні клієнти, завжди перевіряйте товари, які Ви отримуєте на ПОШТІ, перш ніж забрати його!
Пам’ятайте! Підписуючи документ на пошті Ви тим самим підтверджуєте, що з товаром все гаразд!
Іноді є 1 випадок з 1000, коли є заводський дефект (ми на 100% заберемо його назад , обміняємо або повернемо гроші),
також є 1 випадок з 1000, коли під час транспортування товар був пошкоджений (всі товари застраховані, а в даному випадку Пошта відшкодує збитки).
Ми сподіваємося, що ця інформація допоможе вам уникнути негативного досвіду і підвищити довіру до нас.
Якщо є якісь нюанси, телефонуйте, ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам, та зі свого боку зробимо все можливе, щоб допомогти Вам.